Search This Blog

Friday 18 March 2011

JoDoH DaRi Allah[1]..


Jodoh dan pertemuan di tangan Allah,.. pertemuan yang x dirancang tp telah tertulis di dalam takdir..
aku berjumpe dengan dirinya.. pertama kali aku melihatnya.. pikiran akau menjadi kosong dada ku terasa lapang.. hilang sekali masalah dengan hanya menantap wajahnye..

Pada awalnye aku hanye mampu melihat wajahnye secara diam.. dari jauh aku memerhatikan wajahnye,.. tingkah laku nya.. semyuman nya ditambah pula dengan kemanisan lesung pipit yang terukir di pipinya... dirinya hanya tersemyum tanpa berkata-kata.. ade sesuatu yang ade pada diri nya yang membuatkan dia jadi berbeza dari perempuan-perempuan lain disekeling nya..

aku suke melihat dia ketawa bergurau senda mata nya bulat kadang2 membuat kan hati jadi x keruan... ade kalanya berubah menjadi kuyu apabila sedang fokus membuat kerja..
hari demi hari.. minggu berganti minggu dan bulan  berubah bulan.. aku masih lagi hanya mampu melihatnya dari jauh sahaja... selalu ku berdoa agar diberi peluang untuk merapat kan lg hubungan silaturahim..

Ya Allah Engkau berikanlah aku peluan dan ruang untuk bertegur sapa dengan dirinya...
emmmm.....

No comments:

Post a Comment