Search This Blog

Thursday 8 December 2011

Malam...

Malam sudah larut.., subuh hampir menjelma.. aku masih lagi berada di depan laptop untuk menyiapkan report latihan industri ku yang sampai sekarang belom siap2... sekrang ini aku tengah buntu... betol2 x de idea untuk menulis report... emm... aku perlukan seseoang untuk aku bersembang2 sementara aku menyiapkan report ku ini.. tetapi... xde sapa2 yg sudi teman kan aku... pikiran ku mulai melayang.. entah kenapa.. aku terbaca satu status teman ku di fb mengenai ayahnya... hatiku mulai sayu... melihat kan dia bersama ayah nya berjalan2... hati ku mula tesentuh apabila satu petikan ayat nya yg berbunyi "sronok hari ni dapat kuar jalan-jalan dengan abah ke tepi pantai sambil makan cekodok pisang"... aku mula mengenang kan dimana ketika Arwah masih ade disisi kami sekeluarga... setiap petang kami akan makan cekodok pisang yang Arwah belikan... tp skunk x de lagi... kalau la Ayah masih ade... emm... Ayah... abg lan rindu ayah... ayah... abg lan x de tempat nak gurau cam dulu... maaf kan abg lan ayah...kalau ade abg lan uat ayah terasa ka.. apa ka.. maafkan lan erk ayah... abg lan tol2 rindukan ayah... ayah... waktu ayah nak pergi.. abg lan x sempat nak dengar suara ayah taw... abg lan tol2 menyesal... kenapa la waktu too abg lan x balik... ermmm.... abg lan mampu tahan nangis depan sume oang... tp skunk... abg lan tol2 x tahan...
biar lan abg lan menangis depan laptop ni ja.. ermmm... ayah.. ermmmm

No comments:

Post a Comment